ZAUFALI MI

ZAUFALI MI

Od osobistego stylu komunikacyjnego zależy Twoje samopoczucie, reputacja, wizerunek, tożsamość i … bezpieczeństwo emocjonalne.

To Twoje tożsamościowe DNA, które możesz świadomie kształtować. Jeśli komunikujesz się w sposób niespójny ze sobą, zapożyczony, naśladujesz innych, to tracisz wiarygodność, zaufanie i wewnętrzny spokój. Nieustanne będziesz pilnować aby kłamstwo nie wyszło na jaw.

Zacznij się żyć w zgodzie ze swoimi wartościami, swoją prawdą, a wkrótce staniesz przed lustrem i powiesz spokojnie: Tak, to jest moje, autentyczne i działa!

UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ

Agata Baryła  • Coaching • Mentoring • CSR • Praktyki Antymobbingowe • Praktyki Antyprzemocowe

Opinie

Kamila Sorn
2023-03-28
Warsztaty prowadzone przez Agatę to merytoryczna wiedza połączona z praktycznymi wskazówkami w przyjaznej i inkluzywnej atmosferze. Agata chętnie dzieli się wiedzą, wspiera i daje uczestnikom przestrzeń do bycia sobą. Jest również doskonale merytoryczną przewodniczką po świecie social mediów. "Chcesz być profesjonalna na LinkedIn zrób to tak i tak, albo nie rób wcale". Daję 10/10 i polecam!
Angelika Anna
2023-03-09
Spotkanie z Panią Agatą od pierwszych minut było bardzo przyjemnie i z każdą chwilą coraz bardziej interesujące. Ogromna wiedza i doświadczenie Pani Agaty, które oczywiście perfekcyjnie potrafi przekazać zrobiło na mnie duże wrażenie. Jestem bardzo zadowolona ze spotkania z Panią Agatą i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że przybycie na to spotkanie było super decyzją. Energia jaką wyniosłam z przeprowadzonego przez Panią Agatę warsztatu nakręciła mnie totalnie, dodała siły i jeszcze większej wiary w Siebie. Dziękuję 🙂
Kinga Brulinska
2023-03-01
Serdecznie polecam warsztaty Pani Agaty. Jest doświadczonym szkoleniowcem. Profesjonalizm, rzetelne przygotowanie, empatia i interesujący sposób prowadzenia warsztatów to jej atuty. Cieszę się, że miałam możliwość wziąć udział w szkoleniu. Z niecierpliwością czekam na kolejne.
Dorota Ejkszto
2023-03-01
Świetny przekaz. Ciepła, empatyczna osoba. Polecam serdecznie 🙂
agnieszka
2023-03-01
Polecam serdecznie szkolenia i warsztaty Pani Agaty _ Świadoma Komunikacja. Każda minuta warsztatów cenna, a czas nawet nie wiadomo kiedy minął. Bardzo kompetentne osoby szkolące, z dużą wiedzą a przy tym miłe i uśmiechnięte. Na pewno - o ile nadarzy się okazja - skorzystam ponownie. Pozdrawiam i dziękuję 🙂
Nikola Różańska
2023-02-25
Serdecznie polecam
Dominika Pinuszewska
2023-02-25
Świetne i bardzo wartościowe warsztaty, dziękuję!❤️

OFERTA

Konsultacja jest potrzebna nam obojgu do zbadania jak mogę Cię wesprzeć, co jest Ci rzeczywiście potrzebne.

Rozmawiamy o Tobie, Twoich potrzebach, problemach, sukcesach i porażkach. Zdarza się, że po konsultacji zalecam w pierwszej kolejności kontakt z psychiatrą/psychologiem i po uporządkowaniu podstaw emocjonalnych powrót do mnie.

Moje doświadczenie mówi mi, że w wielu sytuacjach w zupełności wystarczy praca w coachingu lub mentoringu lub praca hybrydowa (z oboma specjalistami jednocześnie). Z pewnością ta godzina może bardzo wiele zmienić w Twoim życiu.

umów się

Szkolenia i warsztaty dla klientów indywidualnych i firm z zakresu marketingu PR, komunikacji w organizacji, praktyk antyprzemocowych, antymobbingowych, CSR.

Wiedza, którą trenujemy podczas dni szkoleniowych oparta jest na najnowszej wiedzy, badaniach naukowych z takich dziedzin jak psychologia biznesu, filozofia, coaching, neurobiologia, mentoring, marketing, zarządzanie.

Współpracujemy ze specjalistami pozyskującymi Fundusze Europejskie na szkolenia dla firm i indywidualne. Usługa jest zupełnie darmowa – nie płacisz nic za pośrednictwo! 

Zapoznaj się z ofertą

Coaching jest dla każdego kto jest gotowy do pracy ze sobą.

Wiąże się ze świadomością siebie. Koncentruje się na dokonywaniu pozytywnych zmian w zachowaniu. Pomagają one osobie rozwijać się i stawać się lepszym. Coaching polega na uczeniu się jeden na jeden. Jest to bardzo indywidualna forma nauki, zazwyczaj krótkotrwała.

W przeciwieństwie do coachingu w procesie mentoringu podpowiadam rozwiązania, które wspólnie omawiamy i testujemy. Mentor ma większe doświadczenie i wiedzę niż podopieczny w danej konkretnej dziedzinie. 

więcej...

Oferta jest zgodna z wielojęzyczną klasyfikacją europejskich umiejętności, kompetencji, kwalifikacji i zawodów ESCO..

..będącej częścią strategii „Europa 2020”. Klasyfikacja ESCO określa i kategoryzuje umiejętności, kompetencje, kwalifikacje i zawody istotne dla unijnego rynku pracy oraz kształcenia i szkolenia. ESCO jest inicjatywą DG ds. Zatrudnienia, Spraw Społecznych i Włączenia Społecznego, wspieraną przez Europejskie Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (Cedefop).

BLOG

Znajdziesz tutaj artykuły oparte na najnowszych badaniach z różnych zagadnień z zakresu m.in. psychologii, coachingu, mentoringu. 

Komunikacja

Czy zemsta pomaga odzyskać to co utracone?

Z psychologicznego punktu widzenia zemsta jest formą agresji interpersonalnej, która stanowi reakcję na doznaną krzywdę. Działanie w odwecie może zaspokajać potrzebę przyjemności, satysfakcji, na krótko daje ulgę, ukojenie, chwilową poprawę samopoczucia. Co dalej?   Zemstę nazywamy młodszą siostrą gniewu. Gniew, uraza inspirują [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Czy szef może być coachem? 

Czy szef może być coachem? Coaching ze względu na swoją specyfikę, a przede wszystkim na unikalną relację/więź pomiędzy coachem i coache jest z reguły procesem zarezerwowanym dla zewnętrznych ekspertów. Wydaje się, że w żaden sposób coaching nie może zmieścić się w ramach [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Okno Johari? Czas na powiedzenie sobie: Hej, miło Cię poznać!

Okno Johari? Czas na powiedzenie sobie: Hej, miło Cię poznać! Model okna „Johari” jest metodą stosowaną w celu  zrozumienia i usprawnienia komunikacji w  w zespole. Pisząc zespól mam na myśli każdy obszar: pracę, dom, rodzinę, przyjaźnie. Amerykańscy psychologowie Joseph Luft i Harry [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Ja: „Nie dam rady!”. Mój mózg: „dam radę”?

Ja: „Nie dam rady!”. Mój mózg: „dam radę”? Jeśli mój mózg nie zna słowa NIE, to czy mówiąc „nie dasz rady” podświadomie mówisz „dasz radę”? Czy nasza podświadomość nie rozumie zaprzeczeń?  Czy jeśli mówię” nie piję” to podświadomie mowię „piję”? Czy jeśli [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Myśli automatyczne czym są i dlaczego są niebezpieczne?

Czym są myśli automatyczne? Koncepcja automatycznych myśli pojawia się w terapii poznawczo-behawioralnej. W umysłach myśli krążą nieustannie jak w krwioobiegu krew. Czasem celowo myślimy o czymś, gdy np mamy coś do zrobienia, inne myśli pojawiają się nagle i bez intencji i wysiłku [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Konflikty? Nie otwieraj wszystkich frontów!

Konflikty? Nie otwieraj wszystkich frontów! Podczas sesji coachingowych często poruszamy temat stylów rozwiązywania konfliktów. Rozmawiamy o tym jaki konkretnie styl u danego klienta stał się dominującym. Czy jest to styl unikowy, agresywny czy asertywny. Wiele można się o sobie dowiedzieć analizując to [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Ocenianie i wartościowanie zachowań i ludzi mają charakter przemocowy. Ty decydujesz kiedy zasługujesz!

Ocenianie i wartościowanie zachowań i ludzi mają charakter przemocowy. Ty decydujesz kiedy zasługujesz! Ocenianie i wartościowanie zachowań i ludzi mają charakter przemocowy. Przynajmniej według dr Marshalla B. Rosenberga. Jak jednak żyć gdy od dziecka uczy się nas tego co krzywdzi w komunikacji? [...]

czytaj dalej

Komunikacja

Złoty trójkąt wsparcia terapeutycznego

Złoty trójkąt wsparcia terapeutycznego W pracy z klientem stawiam na współpracę w tzw. złotym trójkącie wsparcia terapeutycznego® (nie jestem pewna ale chyba właśnie wymyśliłam tę nazwę, choć system nie powinien być odkrywczy, bo co do zasady tak to powinno wyglądać). Jestem przekonana, [...]

czytaj dalej
Czy zemsta pomaga odzyskać to co utracone?

Z psychologicznego punktu widzenia zemsta jest formą agresji interpersonalnej, która stanowi reakcję na doznaną krzywdę. Działanie w odwecie może zaspokajać potrzebę przyjemności, satysfakcji, na krótko daje ulgę, ukojenie, chwilową poprawę samopoczucia. Co dalej?   Zemstę nazywamy młodszą siostrą gniewu. Gniew, uraza inspirują do odwetu. Zdarza się, że latami [...]

czytaj dalej
Czy szef może być coachem? 

Czy szef może być coachem? Coaching ze względu na swoją specyfikę, a przede wszystkim na unikalną relację/więź pomiędzy coachem i coache jest z reguły procesem zarezerwowanym dla zewnętrznych ekspertów. Wydaje się, że w żaden sposób coaching nie może zmieścić się w ramach hierarchicznej struktury i sztywnej relacji przełożony [...]

czytaj dalej
Okno Johari? Czas na powiedzenie sobie: Hej, miło Cię poznać!

Okno Johari? Czas na powiedzenie sobie: Hej, miło Cię poznać! Model okna „Johari” jest metodą stosowaną w celu  zrozumienia i usprawnienia komunikacji w  w zespole. Pisząc zespól mam na myśli każdy obszar: pracę, dom, rodzinę, przyjaźnie. Amerykańscy psychologowie Joseph Luft i Harry Ingham opracowali ten model w 1955 [...]

czytaj dalej
Ja: „Nie dam rady!”. Mój mózg: „dam radę”?

Ja: „Nie dam rady!”. Mój mózg: „dam radę”? Jeśli mój mózg nie zna słowa NIE, to czy mówiąc „nie dasz rady” podświadomie mówisz „dasz radę”? Czy nasza podświadomość nie rozumie zaprzeczeń?  Czy jeśli mówię” nie piję” to podświadomie mowię „piję”? Czy jeśli mówię „nie jestem tego warta” to [...]

czytaj dalej
Myśli automatyczne czym są i dlaczego są niebezpieczne?

Czym są myśli automatyczne? Koncepcja automatycznych myśli pojawia się w terapii poznawczo-behawioralnej. W umysłach myśli krążą nieustannie jak w krwioobiegu krew. Czasem celowo myślimy o czymś, gdy np mamy coś do zrobienia, inne myśli pojawiają się nagle i bez intencji i wysiłku z naszej strony. To są automatyczne [...]

czytaj dalej
Konflikty? Nie otwieraj wszystkich frontów!

Konflikty? Nie otwieraj wszystkich frontów! Podczas sesji coachingowych często poruszamy temat stylów rozwiązywania konfliktów. Rozmawiamy o tym jaki konkretnie styl u danego klienta stał się dominującym. Czy jest to styl unikowy, agresywny czy asertywny. Wiele można się o sobie dowiedzieć analizując to w jaki sposób rozwiązujemy konflikty. Styl: [...]

czytaj dalej
Zobacz więcej wpisów

O FIRMIE

Świadoma Komunikacja

ul. Plac Hołdu Pruskiego 8/403a

70-550 Szczecin

NIP 955 106 89 49