Business coaching

Kiedy czas na biznes coaching?

BUSINESS COACHING

Program coachingowy dla pracowników


Cykl sesji, warsztatów i szkoleń z pracownikami online i stacjonarnie.

To program indywidualnych i grupowych sesji dla Twoich pracowników. Podczas wstępnej konsultacji badam i weryfikuję potrzeby uczestnika/ów sesji coachingowej i pracodawcy. Ustalamy tzw. kontrakt coachingowy zawierający proponowane cele długo i krótkoterminowe, metody pracy, formy i czas pracy, szacunkowy termin realizacji celów. Wszelkie wrażliwe informacje pozyskane podczas sesji mają charakter poufny. Twoi pracownicy docenią fakt, że zależy Ci na ich dobrostanie, przyjaznym środowisku pracy, sprzyjającym realizowaniu założonych i osiąganiu sukcesów.

Umów się na konsultację

BUSINESS COACHING

Coaching audyt


Analiza i diagnoza procesów komunikacyjnych, i ich wpływu na realizację potrzeb, systemu motywacyjnego w organizacji.

To niezbędnik każdego nowoczesnego menadżera, zestaw informacji, który pozwoli skutecznie zarządzać podległymi zespołami, wcześnie wykrywać zagrożenia i mieć poczucie sprawczości i sukcesu. Mapa relacji, kompetencji, mocnych i słabych stron pozwoli na dobór najskuteczniejszych strategii komunikacyjnych i motywacyjnych. Audyt coachingowy jest doskonałym narzędziem do zdiagnozowania relacji w organizacji jako całości, poszczególnych zespołów i oraz ich członków. Zbadamy aktualny stan, charakter, bariery i szanse w relacjach, komunikacji zespołowej, międzyzespołowej, między grupowej i z otoczeniem firmy.

Umów się na kosultację

BUSINESS COACHING

Program coachingowy dla kadry zarządzającej


Cykli sesji z pracownikami managementu online i stacjonarnie.

To program indywidualnych i grupowych sesji dla kadry zarządzającej. Podczas sesji zero badam i weryfikuję potrzeby uczestnika/ów. Coaching dla kadry kierowniczej koncentruje się na kilku obszarach, takich jak psychologia, biznes, motywacja, umiejętności przywódcze. Prowadzę go w sesjach 1:1, stacjonarnie lub online. Executive coaching  jest zwykle przeprowadzany w zmianie, momencie zwrotnym, gdy np. spada motywacja. Towarzyszę klientom podczas awansu, degradacji, oddelegowania do innych obowiązków, zmiany zawodu, zmiany w organizacji, w podejmowaniu trudnych decyzji zawodowych.

Umów się na kosultację
  1. E – sesje odbywają się za pośrednictwem telefonu lub dedykowanej platformy.
  2. Sesje stacjonarnie odbywają się w gabinecie, w siedzibie firmy pod adresem pl. Hołdu Pruskiego 8 pok. 417
  3. Konsultacja wstępna jest bezpłatna i jest niezobowiązująca. Czas trwania do 50 min.
  4. Wycena programu sesji jest uzależniona od założonych celi, liczby i  terminów sesji, liczby osób zgłoszonych do programu. Rekomendowane minimum to 9 sesji, liczba docelowo zależeć będzie od ewaluacji celów i osobistych kompetencji i możliwości coache.
  5. Płatność za program sesji coachingowych na podstawie faktury, forma:  przelew.
  6. Płatność za audyt:
  • Jeśli po analizie audytu zdecydujesz się na wdrożenie proponowanych programów – jest bezpłatny
  • Audyt bez kontynuacji współpracy jest opcją płatną, a jego cena uzależniona jest obszarów i procesów, które chcesz zbadać.

BUSINESS COACHING

UMÓW WIZYTĘ

Skorzystaj z poniższego formularza w celu umówienia wizyty w gabinecie lub jeśli wolisz- spotkania online

Wczytuję kalendarz...
Powered by Booking Calendar
captcha
  • Każda sesja trwa 50 minut, w kalendarzu jest możliwość wyboru podwójnej sesji, rezerwując czas dwóch godzin, rezerwujesz 100 minut sesji.
  • Wybranie wizyty nie oznacza rezerwacji terminu, potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.

Najnowsze wpisy

Czy zemsta pomaga odzyskać to co utracone?

Z psychologicznego punktu widzenia zemsta jest formą agresji interpersonalnej, która stanowi reakcję na doznaną krzywdę. Działanie w odwecie może zaspokajać potrzebę przyjemności, satysfakcji, na krótko daje ulgę, ukojenie, chwilową poprawę samopoczucia. Co dalej?   Zemstę nazywamy młodszą siostrą gniewu. Gniew, uraza inspirują do odwetu. Zdarza się, że latami karmimy w [...]

czytaj dalej
Czy szef może być coachem? 

Czy szef może być coachem? Coaching ze względu na swoją specyfikę, a przede wszystkim na unikalną relację/więź pomiędzy coachem i coache jest z reguły procesem zarezerwowanym dla zewnętrznych ekspertów. Wydaje się, że w żaden sposób coaching nie może zmieścić się w ramach hierarchicznej struktury i sztywnej relacji przełożony – podwładny. [...]

czytaj dalej
Okno Johari? Czas na powiedzenie sobie: Hej, miło Cię poznać!

Okno Johari? Czas na powiedzenie sobie: Hej, miło Cię poznać! Model okna „Johari” jest metodą stosowaną w celu  zrozumienia i usprawnienia komunikacji w  w zespole. Pisząc zespól mam na myśli każdy obszar: pracę, dom, rodzinę, przyjaźnie. Amerykańscy psychologowie Joseph Luft i Harry Ingham opracowali ten model w 1955 roku. Pomysł [...]

czytaj dalej
Ja: „Nie dam rady!”. Mój mózg: „dam radę”?

Ja: „Nie dam rady!”. Mój mózg: „dam radę”? Jeśli mój mózg nie zna słowa NIE, to czy mówiąc „nie dasz rady” podświadomie mówisz „dasz radę”? Czy nasza podświadomość nie rozumie zaprzeczeń?  Czy jeśli mówię” nie piję” to podświadomie mowię „piję”? Czy jeśli mówię „nie jestem tego warta” to tak naprawdę [...]

czytaj dalej
Myśli automatyczne czym są i dlaczego są niebezpieczne?

Czym są myśli automatyczne? Koncepcja automatycznych myśli pojawia się w terapii poznawczo-behawioralnej. W umysłach myśli krążą nieustannie jak w krwioobiegu krew. Czasem celowo myślimy o czymś, gdy np mamy coś do zrobienia, inne myśli pojawiają się nagle i bez intencji i wysiłku z naszej strony. To są automatyczne myśli. Często [...]

czytaj dalej
Konflikty? Nie otwieraj wszystkich frontów!

Konflikty? Nie otwieraj wszystkich frontów! Podczas sesji coachingowych często poruszamy temat stylów rozwiązywania konfliktów. Rozmawiamy o tym jaki konkretnie styl u danego klienta stał się dominującym. Czy jest to styl unikowy, agresywny czy asertywny. Wiele można się o sobie dowiedzieć analizując to w jaki sposób rozwiązujemy konflikty. Styl: Święty spokój [...]

czytaj dalej
Ocenianie i wartościowanie zachowań i ludzi mają charakter przemocowy. Ty decydujesz kiedy zasługujesz!

Ocenianie i wartościowanie zachowań i ludzi mają charakter przemocowy. Ty decydujesz kiedy zasługujesz! Ocenianie i wartościowanie zachowań i ludzi mają charakter przemocowy. Przynajmniej według dr Marshalla B. Rosenberga. Jak jednak żyć gdy od dziecka uczy się nas tego co krzywdzi w komunikacji? Walczymy o oceny, rywalizujemy, porównujemy się, chcemy zasługiwać. [...]

czytaj dalej
Złoty trójkąt wsparcia terapeutycznego

Złoty trójkąt wsparcia terapeutycznego W pracy z klientem stawiam na współpracę w tzw. złotym trójkącie wsparcia terapeutycznego® (nie jestem pewna ale chyba właśnie wymyśliłam tę nazwę, choć system nie powinien być odkrywczy, bo co do zasady tak to powinno wyglądać). Jestem przekonana, że żaden z partnerów nie będzie zabierał klientów [...]

czytaj dalej

O FIRMIE

Świadoma Komunikacja

ul. Plac Hołdu Pruskiego 8/403a

70-550 Szczecin

NIP 955 106 89 49