Po co Ci strona internetowa?

Strona internetowa to wirtualna wizytówka i właśnie na jej podstawie klient w pierwszym kontakcie z Twoją firmą ocenia jakość oferty.  Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.

Jeśli opierasz swoje działania marketingowe jedynie na social mediach, to musisz wiedzieć, że uzależniasz swój biznes od polityk, regulaminów i interpretacji przepisów właścicieli tych platform. W każdej chwili Twoje, budowane przez lata profile na Facebooku, Instagramie, Tik Toku mogą zostać tymczasowo zablokowane lub całkowicie usunięte. Procesy odzyskiwania kont są żmudne, czasochłonne i często niewiele można zdziałać. Co to oznacza dla Twojego biznesu? Natychmiastowe odcięcie od klientów. Czy to znaczy, że w ogóle nie powinno się działać w social mediach? Oczywiście, że nie. To oznacza, że strona www z własną domeną i hostingiem powinna stanowić Twoją bazę w sieci, a social media ważne ale dodatkowe kanały informacyjne.

Strona internetowa powinnna być nowoczesna, estetyczna i dopasowana do potrzeb użytkowników. Czyli w skrócie strona powinna być zaprojektowana zgodnie z zasadami UX Design. Dobrze zaprojektowana strona www będzie Twoim wirtualnym sprzedawcą.

UX, czyli user experience to ogólne wrażenia, których klient doświadcza odwiedzając sklep internetowy. Podstawą jest uwzględnienie potrzeb i preferencji docelowych użytkowników. Jego głównym zadaniem jest zapewnienie możliwie najprzyjemniejszych i najłatwiejszych zakupów.

Proces projektowania jest zbiorem czynności i zdarzeń, które następują w czasie między pojawieniem się problemu, a powstaniem dokumentacji, która będzie opisywać rozwiązanie problemu, racjonalne z punktu widzenia ekonomicznego i funkcjonalnego (M. Sołtysik 2016, s. 23).

Jakie są najważniejsze elementy na stronie internetowej?

  1. Responsywność– strona powinna być przyjazna zarówno dla urządzeń stacjonarnych jak i mobilnych. Responsywna strona jest czytelna dla Twojego potencjalnego klienta. Wszelkie treści, grafiki są dostosowane tak
  2. Użyteczność– strona zaprojektowana zgodnie z zasadami UX Design, uwzględnia potrzeby Twoich użytkowników, struktury, treści, interakcje czy elementy wizualne.
  3. Estetyka i emocje– Wizualny aspekt aplikacji jest atrakcyjny dla zmysłów użytkowników. Strona internetowa powinna budzić w odbiorcy dokładnie takie emocje jakich poszukuje i/lub potrzebuje do podjęcia decyzji zakupowej

Jakie są etapy budowania strony internetowej?

1. Analiza potrzeb

W pierwszej kolejności przygotujemy wspólnie brief, w którym scharakteryzujemy grupę docelową i określimy Twoje wymagania. W tym momencie otrzymasz konkretną wycenę oraz jasne i przejrzyste warunki współpracy. Następnie dokładnie przeanalizujemy Twoją konkurencję oraz określimy cele dla nowej strony internetowej.

2. Przygotowanie projektu

Kolejnym krokiem jest przygotowanie projektu zgodnie z zasadami UX. Oznacza to, że Twoja nowa strona internetowa będzie zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla klienta. Skupiamy się na tym, aby była nowoczesna, estetyczna, funkcjonalna a przede wszystkim, żeby Cię wyróżniała na tle konkurencji. Dobrze przygotowana strona to Twój całodobowy sprzedawca.

3. Budowa strony

Po zaakceptowaniu przez Ciebie części wizualnej nowej wizytówki Twojej firmy, zajmiemy się jej budową na platformie WordPress. Następnie przejdziemy do uruchomienia strony i testów. Na koniec będziesz się cieszyć swoją wyjątkową stroną internetową.

Chcesz zaprojektować nowoczesną i mobilną stronę internetową dla siebieZadbamy o Twój wizerunek w internecie przygotowując stronę internetową, która będzie wizytówką Twojej firmy. Dzięki niej zdobędziesz więcej klientów. Zapoznaj się z naszą ofertą i warunkami współpracy.

Dobrego dnia dla Ciebie!

Nikola

INSTAGRAM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *