„Podczas wykładu na Wydziale Budownictwa na temat „Elegancja i klasa w kontaktach zawodowych – rozmowa kwalifikacyjna, standardy dobrego pracownika, savoir-vivre dla nowego w pracy…” Student w pierwszym rzędzie otworzył laptop i zajął się swoją pracą. Chciałam go zachęcić do udziału w zajęciach i powiedziałam, że akurat wskazówki dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej mogą mu się przydać, zerknął na mnie z uśmiechem znad klawiatury i powiedział : „nie, nie, ja będę na utrzymaniu rodziców”.
Gdyby ktoś jednak miał inne plany i czuł, że efektu pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz i więź, która tworzy się już podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ma wpływ na dalsze nasze relacje z przyszłym pracodawcą, to zachęcam do udziału w szkoleniu „Elegancja i klasa”
Serdecznie pozdrawiam
Ewa Brok
SZKOLENIE I INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z ZAKRESU SAVOIR-VIVRE z elementami kultury biznesu z Ewą Brok
Szkolenie: KOBIETA W BIZNESIE
Moduł 1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:
- Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
- Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie, standardy dobrego pracownika, powitanie i prawidłowy uścisk dłoni, przedstawianie i prezentacja osób, precedencja w organizacjach i w sytuacjach codziennych, wizytówkowy savoir-vivre.
Moduł 2. ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH TOWARZYSKICH I BIZNESOWYCH
- Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
- Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
- Czynniki pomagające w nawiązaniu dobrej relacji.
- Rozmowa przez telefon, zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej i najczęściej popełniane faux pas.
- Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.
Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci
- Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
- Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
- Na co można sobie pozwolić w sieci ?
- Social media – co dają co zabierają?
Moduł 4. KOBIETY – KLASA I ELEGANCJA TKWI W PROSTOCIE.
- Dress code – dostosowanie stroju do sytuacji, kobiecy wizerunek w świecie pieniądza, najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych.
- Dobry styl i gracja (żakiet, spódnica, spodnie, buty, dekolt, torebka, dodatki, makijaż).
- Wyczucie smaku i szyk podczas uroczystości i przyjęć biznesowych, stroje formalne i nieformalne. Zaproszenie z zawartą informacją o stroju.
- Kolory jako sprzymierzeńcy naszego wizerunku.
Szkolenie: MĘŻCZYZNA W BIZNESIE
Moduł 1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:
- Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
- Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie, standardy dobrego pracownika, powitanie i prawidłowy uścisk dłoni, przedstawianie i prezentacja osób, precedencja w organizacjach i w sytuacjach codziennych, wizytówkowy savoir-vivre.
Moduł 2. ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH TOWARZYSKICH I BIZNESOWYCH
- Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
- Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
- Czynniki pomagające w nawiązaniu dobrej relacji.
- Rozmowa przez telefon, zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej i najczęściej popełniane faux pas.
- Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.
Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci
- Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
- Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
- Na co można sobie pozwolić w sieci ?
- Social media – co dają co zabierają?
Moduł 4. MĘŻCZYŹNI – KLASYCZNA ELEGANCJA I WYCZUCIE STYLU.
- Dlaczego mężczyzna powinien dobrze wyglądać?
- Garderoba biznesmena jako inwestycja.
- Jak się ubrać na różne okazje, zachowując indywidualność? Stawiamy na klasykę.
- Garderoba męska: styl elegancki, półelegancki, styl casualowy.
- Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych w pracy.
Szkolenie: NA START – adresatami są młodzi ludzie rozpoczynający karierę zawodową, uczniowie, studenci.
Moduł 1. CZY „GRZECZNOŚĆ” STRACIŁA TERMIN PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA?
- Savoir – vivre w sytuacjach codziennych.
- Kultura zachowania w środkach komunikacji publicznej.
- Powitanie, uścisk dłoni, kolejność powitań – sprawdzone nawyki budujące dobre relacje.
- Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach – dobre maniery i obycie, jako jedna z podstawowych kompetencji społecznych.
Moduł 2. KONTAKT Z KLIENTEM – ZASADY PIERWSZEŃSTWA I WYCZUCIE TAKTU.
- Powitanie – jeden z głównych czynników istotnych dla całego spotkania.
- Uścisk dłoni, błędy popełniane przy powitaniu, sytuacje wymagające uścisku dłoni i takie w których nie należy go inicjować.
- Prezentacja i przedstawianie osób, tytułowanie i precedencja.
- Standardy dotyczące wręczania i przyjmowania wizytówek, uchybienia związane z wizytówkami.
Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci
- Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
- Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
- Na co można sobie pozwolić w sieci ?
- Social media – co dają co zabierają?
Moduł 4. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:
- Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
- Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie,
- Standardy dobrego pracownika.
- Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu, faux pas w komunikacji niewerbalnej.
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Zarzadzanie sobą w czasoprzestrzeni
Ponoć czasoprzestrzeń można zakrzywiać- czy tak jest rzeczywiście?
Czy można zarządzać sobą w czasie i przestrzeni. Jak to robić efektywnie i się nie męczyć?
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Szef czy lider? Poziomy przywództwa
Zwyciężać czy osiągać cele. Cechy lidera. Liderska analiza SWOT. Przywództwo jako wpływ wg Jona Maxwella. 5 poziomów przywództwa. Lider wg. Briana Tracego – przedsiębiorcze myślenie.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Worklife balance
Najnowsze badania wskazują, że jest absolutnie podstawowym czynnikiem podnoszącym efektywność zespołów. Naucz się budować zaufanie w zespole, zarządzaj pracownikami w czasie, szanuj czas wolny, buduj relacje, doceniaj.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W ZESPOLE
Najczęstsza przyczyną konfliktów w pracy jest błędna komunikacja w zespole, brak aktywnego słuchania, nieumiejętność przyjmowania odmowy, odmawiania, manipulacje, plotki, przypisywanie komuś intencji bez rozmowy. To można szybko naprawić.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
wycenianie oferty i skuteczna sprzedaż
Zaczynasz biznes i nie wiesz jak sprzedawać? Naucz się szacować wartość swoich usług, przygotowywać oferty, budować lejek sprzedażowy i plan marketingowy.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
wypalenie zawodowe
Szkolenie dostarcza pracownikom narzędzia i strategie, które pomagają im lepiej radzić sobie ze stresem i zapobiegają wypaleniu zawodowemu. Dzięki temu mogą lepiej rozpoznawać i reagować na sygnały wypalenia zawodowego, co prowadzi do zwiększenia świadomości i zapobiegania temu zjawisku.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Praca z trudnym klientem, komunikacja w konflikcie
Dowiedz się jakim typem osobowości jesteś w sytuacjach konfliktowych. Poznaj przydatne i proste techniki skutecznej komunikacji w trudnej sytuacji.
Naucz się 5 podstawowych elementów asertywnego przekazu. Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
PRAKTYCZNE WARSZTATY Z ASERTYWNOŚCI
Gdy jesteśmy asertywni, jasno wyrażamy swoje zdanie, podejmujemy trudne rozmowy, nie poddajemy się próbom wywierania wpływu a co najważniejsze umiemy je dostrzec.
Wzrasta nasza pewność siebie oraz poczucie własnej wartości. Nasze działania stają się pewne i konkretne. Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
BUDOWANIE ZESPOŁU W OPARCIU O RELACJE
Dopiero gdy osiągniemy określony poziom świadomości, zwracamy uwagę nie tylko na to co mówimy ale jak to na nas wpływa, co wtedy czujemy i jak możemy tym świadomie zarządzać.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Zarzadzanie sobą w czasoprzestrzeni
Ponoć czasoprzestrzeń można zakrzywiać- czy tak jest rzeczywiście?
Czy można zarządzać sobą w czasie i przestrzeni. Jak to robić efektywnie i się nie męczyć?
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Szef czy lider? Poziomy przywództwa
Zwyciężać czy osiągać cele. Cechy lidera. Liderska analiza SWOT. Przywództwo jako wpływ wg Jona Maxwella. 5 poziomów przywództwa. Lider wg. Briana Tracego – przedsiębiorcze myślenie.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Worklife balance
Najnowsze badania wskazują, że jest absolutnie podstawowym czynnikiem podnoszącym efektywność zespołów. Naucz się budować zaufanie w zespole, zarządzaj pracownikami w czasie, szanuj czas wolny, buduj relacje, doceniaj.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W ZESPOLE
Najczęstsza przyczyną konfliktów w pracy jest błędna komunikacja w zespole, brak aktywnego słuchania, nieumiejętność przyjmowania odmowy, odmawiania, manipulacje, plotki, przypisywanie komuś intencji bez rozmowy. To można szybko naprawić.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
wycenianie oferty i skuteczna sprzedaż
Zaczynasz biznes i nie wiesz jak sprzedawać? Naucz się szacować wartość swoich usług, przygotowywać oferty, budować lejek sprzedażowy i plan marketingowy.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
wypalenie zawodowe
Szkolenie dostarcza pracownikom narzędzia i strategie, które pomagają im lepiej radzić sobie ze stresem i zapobiegają wypaleniu zawodowemu. Dzięki temu mogą lepiej rozpoznawać i reagować na sygnały wypalenia zawodowego, co prowadzi do zwiększenia świadomości i zapobiegania temu zjawisku.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
Praca z trudnym klientem, komunikacja w konflikcie
Dowiedz się jakim typem osobowości jesteś w sytuacjach konfliktowych. Poznaj przydatne i proste techniki skutecznej komunikacji w trudnej sytuacji.
Naucz się 5 podstawowych elementów asertywnego przekazu. Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
PRAKTYCZNE WARSZTATY Z ASERTYWNOŚCI
Gdy jesteśmy asertywni, jasno wyrażamy swoje zdanie, podejmujemy trudne rozmowy, nie poddajemy się próbom wywierania wpływu a co najważniejsze umiemy je dostrzec.
Wzrasta nasza pewność siebie oraz poczucie własnej wartości. Nasze działania stają się pewne i konkretne. Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
SZKOLENIE STACJONARNE | SZKOLENIE ONLINE
BUDOWANIE ZESPOŁU W OPARCIU O RELACJE
Dopiero gdy osiągniemy określony poziom świadomości, zwracamy uwagę nie tylko na to co mówimy ale jak to na nas wpływa, co wtedy czujemy i jak możemy tym świadomie zarządzać.
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników i szczegółowego zakresu wybranych zagadnień i treningów.
Zapytaj o cenę
Related