Personal Branding
Postaw na specjalistów
kiedy wybrać
Personal Branding

Odświeżenie
Czujesz, że potrzebujesz odświeżenia Twojego wizerunku czy Twojej firmy.

Spójność
Masz wrażenie, że Twoja identyfikacja wizualna i komunikacyjna nie jest spójna.

Atrakcyjność
Nie czujesz, żebyś wyróżniał się na tle konkurencji.

Nowa marka
Przebranżawiasz się i potrzebujesz pomocy w wykreowaniu nowego wizerunku.
Postaw na jakość
Świadome budowanie wizerunku
01. Zaistniej w świadomości klienta
Najpierw jednak uczciwie opowiedz sobie o swoich motywacjach, intencjach, oczekiwaniach i potrzebach. Tylko tak zbudujesz tożsamość marki, core swojej firmy. Czasy kiedy każdy biznes wypali już minęły. Dziś ważna jest samoświadomość marki. Cel i sens jej istnienia i funkcjonowania.
Gdy wspólnie wypracujemy m.in Twój archetyp, misję i wizję, kolejnym etapem naszej współpracy będzie zbadanie i analiza grupy docelowej, do której chcesz dotrzeć, dowiemy się gdzie bywa Twój klient, w jakim jest wieku, jakiej płci, co lubi a czego nie znosi. Z jakich mediów korzysta. Kolejnym krokiem jest dobór i zaplanowanie odpowiednich nośników i narzędzi, które sprawią, że Twoja marka będzie zauważona.
Pominięcie tego etapu jest częstym błędem, choć stanowi fundament budowania świadomości o Twojej marce.
02. Reputacja
W środowisku cyfrowym reputacja znaczy więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Zaskakująco łatwo jest zaniedbać, nadużyć, odrzucić, a nawet celowo zniszczyć czyjąś reputację. Budowanie, utrzymywanie i ochrona reputacji korporacyjnej lub osobistej bez profesjonalnego wsparcia jest trudna, a jedna zła opinia pamiętana jest dłużej niż sto dobrych. Uszczerbek na Twojej reputacji może nastąpić w ciągu kilku minut i nie musi mieć nic wspólnego z prawdą a „promień rażenia” skandalu reputacyjnego może okrążyć kulę ziemską w ciągu kilku godzin.
Reputacja jest Twoim osobistym kapitałem gromadzonym przez lata. Rekomendacje w formie pisemnej lub ustnej, a także publicznie dostępne (m. in. w serwisach społecznościowych takich jak LinkedIn lub na należących do danej osoby stronach internetowych są narzędziem do monetyzowania wizji i misji firmy.
03. Lojalni i ufni klienci
Twoim celem biznesowym jest sprzedać swoje produkty i usługi. Zanim jednak do tego dojdzie musisz zdobyć zaufanie klienta, wzbudzić w nim przekonanie o silnej potrzebie współpracy właśnie z Tobą. Przejście do tego etapu w dalszym ciągu wymaga budowania świadomości o marce i reputacji.
Najlepszym klientem jest ten, z którym zbudujesz trwałą relację emocjonalną, przejawiającą się tym, jak chętny jest klient do interakcji i wielokrotnych zakupów od Ciebie w porównaniu z konkurencją. Lojalność jest produktem ubocznym pozytywnych doświadczeń klienta z Tobą i służy budowaniu zaufania.
Każdy biznes potrzebuje tzw. klienta CORE, który kupuje wielokrotnie, używa tego, co kupuje, reaguje na Twoje aktywności za pośrednictwem różnych kanałów, jest Twoim największym orędownikiem, wysyła do Ciebie innych, dostarcza proaktywnych (i reaktywnych) pozytywnych opinii.
Kontakt
Zaciekawiła Cię nasza oferta i jesteś zainteresowany/a współpracą z nami?
Odpowiemy na wszelkie nurtujące Cię pytania, rozwiejemy Twoje wątpliwości i dopasujemy ofertę kierując się Twoimi oczekiwaniami i potrzebami.

O FIRMIE
Świadoma Komunikacja
ul. Plac Hołdu Pruskiego 8/403a
70-550 Szczecin
NIP 955 106 89 49